BLOG ANI I PIOTRKA. AKTUALNE RELACJE Z PODRÓŻY DLA RODZINY, PRZJACIÓŁ I WSZYSTKICH CIEKAWYCH ŚWIATA.

poniedziałek, 4 maja 2009

PROGRAM POKAZOW SLAJDOW

Uwaga! mała zmiana miejsca pokazu w środe!!
18.05 - PŁOCK, Dom Kultury Darmstadt, godz.18

19.05 - WARSZAWA, Centralna Biblioteka Rolnicza (ul. Krakowskie Przedmieście 66), godz. 18.oo

20.05 - WARSZAWA, Auditorium Maximum, Campus Główny UW, godz. 20:15

31.05 - WARSZAWA, Muzeum Etnograficzne, w ramach festiwalu "100 kultur, 1 miasto"



Zapraszamy serdecznie!!!
P.S. A propos pokazow...26.06 bede tanczyc z moja grupa reggaetonowa na Imprezie Tanecznej Riviery :)

3 komentarze:

  1. Terminy niestety mi nie leżą, więc poproszę prywatny pokaz slajdów jak wrócę. Pozdrawiam z Ilhabela. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo!a kiedy Ty w ogole wracasz??po tak dobrej zabawie w Brasil ciezko bedzie powrocic do szarej, polskiej rzeczywistosci, co?...ja do tej pory zyje jeszcze tamtym swiatem. Gdzie sie jeszcze wybierasz?
    um beijinho

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wciąż nie wiem kiedy, gdzie i czy wracam. Na razie mam wizję na następne 2-3 miesiące (Brazylia, Peru, Boliwia), a potem się zobaczy. Beijos!

    OdpowiedzUsuń